Khamis, Februari 05, 2009

Nu3.Total Women Complex

Kewanitaan Sejati Untuk Nikmat Yang Lebih Bermakna


Digunakan secara tradisional untuk kesihatan dan menguatkan badan wanita, melegakan sakit sendi dan otot-otot, melegakan sakit pinggang dan sakit belakang, membuang angin dan menambah tenaga, untuk melancarkan peredaran darah serta menyihatkan rahim selepas bersalin

Dos: Makan 3 biji kapsul sebelum tidur malam

Amaran:

Simpan di tempat yang dingin dan kering.

Jauhkan dari kanak-kanak.

Jika simptom berlarutan, dapatkan nasihat doktor.

Each 400mg Capsule Contains

Radix & Folium Labisia Pothoina

120mg

Fructus Uncaria Gambir

60mg

Radix & Folium Phyllanthus Niruri

60mg

Semen Trachyspermum Ammi

60mg

Fructus Areca Catechu

50mg

Fructus Teriminalia Chebula

50mg

Kebaikan

1. Mengawal Hormon & Menegangkan

Nu3-Total Women Complex membantu mengatasi tindak balas yang lemah terhadap rangsangan seksual dengan meningkatkan resam badan untuk melakukan hubungan kelamin. Penggunaan Gambir, Kacip Fatimah dan Manjakani telah diakui oleh pakar herba tradisional akan keupayaannya mengawal paras hormon wanita dan menegangkan otot rahim, vagina serta payudara.

2. Meningkatkan Peredaran Darah Ke Organ Tubuh Badan

Nu3-Total Women Complex mengandungi ekstrak herba unik Kacip Fatimah dan Dukung Anak yang membantu meningkatan peredaran darah ke organ tubuh badan khususnya untuk wanita yang tidak dapat bertindak balas kepada rangsangan seksual malah mengalami masalah cecair pelincir vagina yang sedikit.

3. Mengurangkan Jangkitan

Nu3-Total Women Complex mempunyai Gambir dan Pinang yang digunakan secara tradisional sebagai rawatan herba berkesan untuk melawan jangkitan vaginitis (keradangan di vagina oleh bakteria yang menghasilkan keputihan yang berbau hamis, terutamanya selepas hubungan kelamin)

4. Melegakan Dsyparuenia

Nu3-Total Women Complex dapat membantu mengatasi keadaan emosi wanita yang mengalami gangguan rangsangan seksual wanita atau ‘female sexual arousal disorder’ (FSAD).

Punca FSAD telah dikaitkan dengan beberapa faktor fizikal dan/atau psikologikal yang mungkin disebabkan oleh pelbagai gangguan seperti vaginitis dan endometriosis (ketumbuhan tisu endometrial di luar uterus).

Keadaan kesihatan lain seperti diabetes, masalah endokrin atau hormon, gangguan neurologi dan ubat-ubatan tertentu juga boleh mempengaruhi tindak balas seksual yang menyebabkan rasa cemas atau kesakitan semasa hubungan kelamin.

Nu3-Total Women Complex juga mengandungi ekstrak herba semula jadi Jemuju untuk melegakan kesakitan akibat pengecutan di luar kawalan otot vagina sebelum seks.

5. Mudah & Berkesan

3 kapsul diambil setiap hari sebelum tidur. Kesannya dapat dirasai selepas 7-10 hari.

Ini adalah rumusan herba dan tidak mengandungi sebarang ubat-ubatan sintetik. Hasil yang berkesan boleh dilihat menerusi penggunaan yang berterusan dan berpanjangan.

Testimonial

http://www.ecofirst.biz/images/image/PRODUK/Umum/NORASHIKIN.gifNORASHIKIN, 39

TAMAN DESA BAKTI, MACHANG, KELANTAN

Setelah saya menggunakan Nu3 TOTALWOMEN COMPLEX, perjalanan haid saya kembali normal. Sebelum ini saya mengalami perjalanan haid yang tidak teratur dan selalu sakit perut disebabkan penyakit senggugut dan mempunyai masalah kekuningan dan kegatalan semasa haid. Masalah ini betul-betul merunsingkan saya.

Selepas berjumpa dengan doktor, beliau memberitahu saya bahawa rahim saya telah terkena jangkitan kuman. Kawan karib saya mengesyorkan saya menggunakan ecowellnu3 TOTALWOMEN COMPLEX.

Selepas menggunakannya selama seminggu, masalah yang saya hadapi hilang sama sekali! Kini, produk yang baik dan berkualiti ini sudah menjadi sebahagian dalam kehidupan keluarga saya.

Harga: RM118.00 (Termasuk Kos Penghantaran)

Bayar ke dalam akaun:

CIMB NO : 130040010107

Nama : AINAMIRAH ENTERPRISE

Layari: http://www.Asia001.com/aina

Hubungi: email

Tel/SMS: 0148022542

Tiada ulasan:

Catat Ulasan