Jumaat, Februari 06, 2009

Membina Ketahanan & Pemuliharaan Badan Dengan Kuasa Enzim






Nu3-Enzyme

EcoWell Nu3-Enzyme adalah makanan kesihatan semula jadi yang diperolehi daripada sumber mikroorganisma terpilih yang diiktiraf GRAS oleh USFDA dan bebas bahan pengawet, antioksida, sumber haiwan dan sisa racun tumbuhan serta racun serangga. Nu3-Enzyme dirumus menggunakan teknologi biokimia termaju dengan manfaat tambahan pelbagai mineral untuk menyokong dan memelihara daya ketahanan badan agar ia berkesan melawan jangkitan, penyakit dan kehilangan nutrient.

Kebaikkan:

1. Sistem Penghadaman Yang Lebih Sihat ÿ Secara Semula Jadi!

Rumusan khusus proteolitik, lipolitik dan enzim karbohidrolitik bagi Nu3-Enzyme berfaedah kepada individu yang pemakanannya kurang nilai nutrien atau yang tidak berdaya untuk menghadam makronutrien secara lengkap atau mereka yang kerap mempunyai masalah penghadaman, resam tubuh lemah, penat, sembelit, mengantuk, hilang selera makan dan lemah daya ketahanan terhadap jangkitan.

2. Daya Tahan Melawan Keradangan dan Alah

membantu menyahtoksin tubuh badan daripada pelbagai bendasing seperti radikal bebas yang boleh terkumpul akibat pemakanan. Untuk mengurangkan kesan keradangan menerusi fungsi Serrazimesþ, akibat sakit, alah, kecederaan, pembedahan, pembengkakan payudara dan pelbagai jenis keradangan lain.

3. Penapaian Teknologi Tinggi

Nu3-Enzyme diekstrak daripada sumber mikroorganisma terpilih. Enzim adalah sejenis Makanan Hidup kompleks, yang mempunyai ciri-ciri dan kereaktifan unik. Proses penapaian teknologi tinggi ini menghasilkan enzim yang mempunyai kereaktifan tinggi di dalam keadaan ekstrim. Setiap jenis enzim diuji bagi memastikan kereaktifan optimum agar Nu3-Enzyme menjadi makanan kesihatan yang bermutu tinggi dan selamat dimakan.

4. Enzim Kompleks Yang Unik

Nu3-Enzyme adalah enzim fungsian kompleks yang dirumus daripada n.zimes PAþ, enzim proteolitik, enzim karbohidrolitik, enzim lipolitik, fitase dan enzim anti-radang. Enzim kompleks ini dapat membantu menghadam protein, karbohidrat dan lemak secara lengkap.

Pengambilan setiap hari Nu3-Enzyme yang kaya nutrien aktif dan kompleks boleh mengembalikan tenaga dan meningkatkan resam tubuh badan menerusi fungsi semula jadi dan kompleksnya mendorong penghadaman, merendahkan keasidan darah, menyingkirkan toksin dan sisa metabolik, memelihara keseimbangan bakteria usus serta mendorong pertumbuhan sel.

5. Kereaktifan Segera

Nu3-Enzyme disinergikan supaya berfungsi seiring dengan ko-faktor khusus dalam bentuk pelbagai galian. Kumpulan galian yang terdapat di dalam Nu3-Zyme adalah selenium, zink, magnesium, kalsium, zat besi, kromium, tembaga, potassium, iodine, natrium dan molybdenum. Garam galian ini meningkatkan fungsi enzim di dalam organ tubuh badan dengan meningkatkan kereaktifan enzim.

6. Pengiktirafan dan Pengesahan Antarabangsa

· Enzyme Technical Association(ETA)

· American Herbal Products Association (AHPA)

· National Nutrition Foods Association(NNFA)

· National Sanitation Foundation International (NSF)

· Therapeutic Goods Administration (Australia)(TGA)

· American Nutraceutical Association (ANA)

· VPP Star Site, OSHA (VPP)

7. Mudah Dibawa

Nu3-Enzyme boleh diambil dua kali sehari, sebelum sarapan dan sebelum tidur. Satu batang (4g) dicampurkan dengan 100 ml air panas. Kacau dan minum.


Harga : RM154.00 (SM) / RM162.00 (SS)


CIMB NO : 130040010765056

Nama : AINAMIRAH ENTERPRISE

Tel/SMS: 0148022542


Tiada ulasan:

Catat Ulasan