Rabu, Februari 11, 2009

Minuman Protein Untuk Gaya Hidup Sihat Dan Aktif


Nu3 Hi Pro




Memenuhi Keperluan Protein Badan Anda


Nu3 Hi-Pro adalah rumusan pemakanan teknologi tinggi dengan pelbagai ciri-ciri istimewa selain daripada memenuhi keperluan protein harian. Ia diperbuat daripada protein berkualiti tinggi berasaskan kacang soya, rendah lemak, bebas kolesterol dan merupakan sumber alternatif protein haiwan. Ia membekalkan 9 jenis asid amino penting dan 12 vitamin utama yang diperlukan tubuh badan untuk memanfaatkan protein secara optimum.

Keistimewaan

1. Protein Lengkap Dan Berkualiti Tinggi
Pembentukan sel baru dan kulit yang sihat serta pemeliharaan otot yang tegap dan juga penting sebagai asas pembentukan organ dalaman dan hormon badan.

2. Soya & Kesihatan Jantung
Membantu merendahkan paras kolesterol darah. Soya adalah sumber protein berkualiti tinggi sebagai sebahagian daripada diet kesihatan jantung (rendah lemak tepu dan kolesterol) yang disarankan oleh Persatuan Jantung Amerika untuk mengurangkan risiko pembentukan penyakit jantung koronari. Kira-kira 25g protein soya setiap hari (daripada 3 sajian Hi-Pro) telah didapati berkesan untuk merendahkan paras kolesterol.

3. Soya & Pencegahan Kanser
Hi-Pro sesuai untuk individu yang mengikuti jadual latihan kemantapan tubuh atau kawalan berat badan kerana kandungan proteinnya yang tinggi dan berkualiti memenuhi keperluan tubuh golongan ini yang memerlukan lebih asid amino dalam protein untuk pembentukan otot.

4. Soya & Gizi Prestasi
Hi-Pro dapat mempercepatkan pemulihan sakit otot yang kerap dialami oleh para atlet kerana isoflavon dalam sebatian protein soya menghasilkan kesan antioxidant yang telah didapati mempercepatkan pemulihan keradangan otot selepas senaman atau latihan.

5. Paras Purina Sangat Rendah
Protein soya dalam Hi-Pro mengandungi paras Purina yang sangat rendah (15mg dalam 9g protein soya), maka ia sesuai untuk pesakit gout yang dinasihatkan doktor supaya mengelakkan makanan tinggi kandungan Purina dalam makanan harian bagi menghalang pemendapan asid urik pada sendi dan jari kaki.

6. Mudah Dibawa & Pembungkusan Berkualiti
Setiap sajian dibungkus secara individu. Pembungkusan menghalang dedahan kepada udara dan kelembapan. Kualiti dikekalkan selama 18 bulan.


Harga : RM67.00 (SM) / RM70.00 (SS)

CIMB NO : 130040010765056
Nama : AINAMIRAH ENTERPRISE

Tel/SMS : 0148022542

Tiada ulasan:

Catat Ulasan