Khamis, Februari 05, 2009

Nu3 Total Men Complex

Memulihkan Kecergasan & Kegagahan Lelaki

Nu3-Total Men Complex adalah rumusan herba semula jadi yang dihasilkan tanpa ubat-ubatan sintetik. Ia dicipta untuk meningkatkan resam seksual lelaki dan kevirilan, menerusi gabungan bahan-bahan yang memperbaiki ketidakseimbangan hormon lelaki, melancarkan peredaran darah dan mengurangkan kepekaan melampau organ tubuh badan yang berpunca daripada gangguan ejakulatori dan orgasmik lelaki. Digunakan secara tradisional untuk kesihatan, menguatkan badan serta memulihkan tenaga lelaki, melancar peredaran darah, melegakan sakit sendi dan sakit pinggang serta mengencangkan otot-otot.

Dos : Makan 3 biji kapsul sebelum tidur malam

Amaran
Simpan di tempat yang dingin dan kering.
Jauhkan dari kanak-kanak.
Jika simptom berlarutan, dapatkan nasihat doktor.


Each 400mg Capsule Contains
Radix Eurycoma Longifolia (200mg)
Rhizoma Smilax Myosotiflora (60mg)
Simen Piper Cubeba (60mg)
Radix Imperata Cylindrica (40mg)
Fructus Myristica Fragrans (40mg)


Keistimewaan:

1. Meningkatkan Testosteron
Nu3-Total Men Complex membantu mengatasi tindak balas lemah terhadap rangsangan seksual dengan memperbaiki resam badan untuk prestasi seksual. Kegunaan Eurycoma Longifolia Jack (dikenali ramai sebagai Tongkat Ali) telah diakui oleh pakar herba tradisional berupaya meningkatkan paras testosteron dan berkesan merangsang badan untuk melakukan hubungan kelamin apabila digunakan secara berterusan.

2. Meningkatkan Aliran Darah Ke Organ Tubuh Badan
Nu3-Total Men Complex mengandungi ekstrak herba unik Lalang dan Lada Ekor yang membantu melancarkan aliran darah ke organ tubuh badan terutamanya untuk lelaki lanjut usia yang keupayaan seksualnya dipengaruhi oleh faktor-faktor berkaitan, atau berpunca daripada, mati pucuk (Erectile Dysfunction).

3. Mengurangkan Kepekaan Melampau Organ
Nu3-Total Men Complex dapat mengatasi keadaan emosi lelaki yang mengalami halangan orgasma atau gangguan ejakulatori. Gangguan ejakulatori telah dikaitkan dengan faktor fizikal atau gabungan faktor-faktor fisiologikal dan psikologikal yang dikatakan berpunca daripada kemurungan, kebimbangan, pengambilan alkohol atau dadah, rasa sesal, rasa jemu atau benci yang seterusnya menyebabkan ejakulasi pramatang. Nu3-Total Men Complex mengandungi ekstrak semula jadi Buah Pala dan Ubi Jaga untuk meningkatkan nafsu dengan menguatkan ketegangan zakar dan mengurangkan kepekaan melampau organ.

4. Mudah & Berkesan
3 kapsul diambil setiap hari sebelum tidur. Kesan dapat dilihat selepas 3-5 hari. Ini adalah rumusan herba dan tidak mengandungi ubat-ubatan sintetik. Hasil yang berkesan boleh dilihat menerusi penggunaan yang berterusan dan berpanjangan



Testimonial

WOK HARUN, 60,
BATU 23, MACHANG, KELANTAN
Saya menggunakan Nu3TOTALMEN COMPLEX kerana umur saya yang semakin meningkat iaitu 60 tahun. Dengan Nu3 TOTALMEN COMPLEX saya tetap bertenaga dan sentiasa bersedia untuk bertarung dan mengalahkan 'lawan-lawan' saya bila-bila masa sahaja. Mereka tidak mengadu (complain) sekalipun saya kerap memasuki 'gelanggang' kerana mereka puas dengan persembahan saya. Dengan Nu3 TOTALMEN COMPLEX saya sentiasa yakin dengan keupayaan saya untuk mengawal tempoh saya berasmara. Bukan itu saja, pinggang saya kembali tidak sakit bila saya menjalankan kerja-kerja harian.


AMINALLAH KADIR, 40,
JERTEH, TRENGGANU
Saya dah 12 tahun berkahwin, mempunyai 4 orang anak dan sekarang saya sangat bimbang kerana saya cepat mencapai ejakulasi dan selalu sakit pinggang. Menurut doktor hal ini berlaku disebabkan air mani saya cair kerana saya tidak menjaga tabiat pemakanan saya seperti minum air batu dan memakan makanan bersifat sejuk. Sebelum menggunakan Nu3 TOTALMEN COMPLEX saya sering tewas dengan isteri saya, malahan tidak dapat memberi beliau nikmat 'orgasma' walaupun sekali. Tapi sekarang dengan Nu3 TOTALMEN COMPLEX, terbalik pula. Kini giliran isteri saya yang berkali-kali 'orgasma' dengan keampuhan senjata saya. Hubungan kami sekarang semakin romantis walaupun ada 4 orang anak. Sekarang isteri saya sentiasa sudi bila diajak 'bersama'. Isteri saya pun semakin gembira dengan perubahan diri saya. Saya pernah mencuba berbagai ubat sebelum ini, tetapi tiada yang setanding Nu3 TOTALMEN COMPLEX. Terimakasih Nu3 TOTALMEN COMPLEX!!!!!!


Harga: RM118.00 (Termasuk Kos Penghantaran)

Layari: http://www.Asia001.com/aina
Hubungi: email
Tel/SMS: 0148022542

Tiada ulasan:

Catat Ulasan